Agencje ratingowe i ratingi kredytowe

Kategoria:
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381025317
Okładka: Miękka
stron: 220
Wymiary: 16.5 cm x 23.5 cm

58,90 

Podziel się ze znajomymi:

Opis

Aktualne kompendium wiedzy o agencjach ratingowych

Wśród zaprezentowanych zagadnień:

  • geneza ich powstania oraz ewolucja modeli biznesowych;
  • spektrum oferowanych usług i produktów;
  • struktura rynku usług ratingowych i uwarunkowania jego zmiany;
  • regulacje nadzorcze oraz inicjatywy na rzecz deoligopolizacji rynku w Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych;
  • metodologie wyznaczania ratingów suwerennych, banków oraz korporacji niefinansowych;
  • polityka agencji ratingowych w dobie pandemii COVID-19.

Intencją autorów, oprócz przybliżenia wskazanych powyżej zagadnień, jest kompleksowa prognoza uwarunkowań i kierunków rozwoju rynku agencji ratingowych po kryzysie pandemicznym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na kwestię obiektywnej i wyważonej oceny potencjalnych konsekwencji trwania modelu oligopolistycznego z dominującą rolą „Wielkiej Trójki”.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Agencje ratingowe i ratingi kredytowe”