Fundamenty sprzedaży. Jak skutecznie oferować produkty inwestycyjne

(2 opinie klienta)
Kategoria:
Wydawnictwo: Edinem
stron: 260
Wymiary: B5

74,00 

Czas wysyłki: Towar tymczasowo niedostępny

Podziel się ze znajomymi:

Opis

To podręcznik dla każdego utalentowanego doradcy finansowego oferującego produkty inwestycyjne. Dlaczego miałbyś go kupić i przeczytać? Po pierwsze, dlatego że autor jest taki jak Ty – ma talent do sprzedaży. Po drugie, dlatego że zdobył duże doświadczenie w sprzedaży produktów inwestycyjnych i odniósł spory sukces.
Otrzymasz bardzo skuteczne narzędzie sprzedaży: metodę 5-ciu funkcjonalnych pytań. Dowiesz się jak sprzedawać produkty inwestycyjne w każdych warunkach rynkowych, także w okresie głębokich spadków na giełdzie. Będziesz wiedział jak nawiązać długotrwałą współpracę z najcenniejszymi klientami.
W dążeniu, by nadać książce walor praktyczny, autor książki posunął się bardzo daleko. Czasami nawet aż tak bardzo, że nie uniknął kontrowersyjnych tez. Nie musisz się z nimi zgadzać. Ale powinieneś je poznać. Wszystko, co w książce zabrzmi kontrowersyjnie, będzie o tym, co zadziałało w praktyce i to nadzwyczaj dobrze. Skoro zadziałało u innych dobrych sprzedawców, to powinno pomóc także Tobie.
Ta książka jest napisana z myślą o Tobie, utalentowany sprzedawco, utalentowany doradco finansowy, doradco klienta! Autor pisząc ją, wciąż zadawał sobie pytania: Czy dana informacja Ci się przyda i jaką może Ci dać korzyść? Jak dana treść pomoże Ci lepiej sprzedawać i czy uchroni Cię od błędów? – Czy znajdziesz coś ciekawego, co Cię natchnie nowym pomysłem? – sprawdź

O autorze

Maciej Rogala zajmuje się edukacją inwestycyjną i emerytalną. Prowadzi szkolenia dla pracowników instytucji finansowych i pomaga pracodawcom w uruchamianiu pracowniczych programów emerytalnych. Z rynkiem funduszy inwestycyjnych jest związany od 1994 roku. Obecnie prowadzi firmę szkoleniową Edinem (Edukacja Inwestycyjna i Emerytalna) – www.edinem.com.

2 opinie dla „Fundamenty sprzedaży. Jak skutecznie oferować produkty inwestycyjne”

  1. Goldfin

    Gorąco polecam !!! Facet wie o czym pisze. Główną wartością tej książki jest opis praktycznej strony sprzedaży produktów finansowych w polskich realiach. Autor chętnie dzieli się swoim szerokim doświadczeniem z czytelnikiem. Przyjemny język opracowania oraz wiele humoru pozwala szybko przeczytać pozycję.

    To co wyróżnia tę książkę z pośród polskich opracowań to, że pisał ją praktyk a nie teoretyk. Sucha teoria lub doświadczenia zagranicznych guru to nie wszystko i zwykle nie przekładają się na sprzedaż.

    Po za tym kilka ciekawych pomysłów za parę drobnych ….

  2. Aleksandra

    Faktycznie dla najlepszych doradców! Scenariusze rozmów wzbogacają książkę – rzadko się spotyka (bynajmniej ja) w innych pozycjach dla doradców gotowe odpowiedzi na zastrzeżenia klientów. Treść „Fundamentów..” dobra na okres hossy i bessy – a nawet kryzysu. Brawo dla autora za zadbanie o nasze emocje jako doradców – mnie klientka spytała czy źle się nie będę czuła, gdy przeniesie na mnie odpowiedzialność za doradztwo w zakresie inwestycji, bo ona by była bardzo nerwowa. Zaletą tej książki jest aktualność i odniesienia do teraźniejszości.
    Dla mnie jedna z najważniejszych pozycji pokazująca, że szacunek dla klienta jako człowieka jest równie ważny, co nasze zaciskanie ust gdy indeksy lecą w dół. I obiecuję autorowi, że nawet w takim czasie jak dziś nie będę szła na skróty – by zamiast funduszy doradzać oszczędzanie poprzez lokaty … 🙂

Dodaj opinię