Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy

Kategoria:
Wydawnictwo: Onepress
stron: 232
Wymiary: A5

72,40 

Czas wysyłki: Towar tymczasowo niedostępny

Podziel się ze znajomymi:

Opis

Jacy ludzie są najlepszymi liderami? Jak człowiek staje się przywódcą? Co dzieje się w organizacji, w której brakuje lidera? To zaledwie kilka spośród wielu pytań dotyczących przywództwa, rozważanych w tym zbiorze artykułów.

Przywództwo to dyscyplina z pogranicza psychologii, zarządzania, komunikacji, strategii, a nawet reklamy. Jest niezbędne wszędzie tam, gdzie ludzie dążą do wspólnych celów. Od kompetencji, charakteru i technik stosowanych przez lidera zależy przyszłość organizacji. W tym zbiorze artykułów znajdziesz interdyscyplinarną wiedzę potrzebną każdemu liderowi.

– Inteligencja emocjonalna: czy można nauczyć się przywództwa?
– W jaki sposób sukcesy wzbogacają lub niszczą psychikę lidera?
– Sześć stylów przywództwa
– Zarządzanie uwagą: jak lider zdobywa miejsce w umysłach swoich ludzi?
– Zmiana władzy: jak ograniczyć wstrząsy w organizacji, gdy pojawia się nowy lider?
– Przywództwo w szybko rozwijającej się firmie: kiedy odejść od ręcznego sterowania organizacją?
– Jacy ludzie są automatycznie uznawani za liderów?
– Studium przypadku: Erik Schmidt — człowiek, który odbudował firmę Novell

„Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy” to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review — cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów. Autorzy to doświadczeni eksperci w dziedzinie przywództwa. Analizują prawdziwe przypadki, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w firmach na całym świecie. Podają liczne przykłady skutecznego i nieskutecznego przywództwa.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy”