Harvard Business Review. Automotywacja

Kategoria:
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324617098
Okładka: Twarda
stron: 192
Wymiary: A5

72,40 

Czas wysyłki: Towar tymczasowo niedostępny

Podziel się ze znajomymi:

Opis

„Umiejętność odnoszenia sukcesów, relaksacji i utrzymania samokontroli w tych bardzo płodnych, acz chwiejnych czasach wymaga nowych sposobów myślenia i działania.”

David Allen, Sztuka efektywności


Nieustanna presja osiągania coraz lepszych wyników. Stres wywoływany chęcią prześcignięcia konkurencji. Konieczność doskonalenia swoich umiejętności i zdobywania nowych doświadczeń. Od kiedy podniosłeś rękawicę rzuconą Ci przez wymagającą karierę, coraz mniej czasu masz na prywatne życie, chwilę oddechu z dala od biznesowego zgiełku, własne hobby. Konsekwencją tego stylu życia może być utrata zdolności koncentracji, pogłębiające się problemy z podejmowaniem trafnych decyzji, rosnąca niechęć do pracy, a w rezultacie wypalenie zawodowe.


Z takim samym oddaniem, z jakim traktujesz pracę, musisz skoncentrować się na swoim życiu osobistym. Równie istotna jest także dbałość o zdrowe środowisko pracy, regenerowanie sił, koncentrowanie energii czy też dostarczanie organizmowi odpowiedniej dawki snu. Te pozornie błahe elementy stanowią fundament Twojego zdrowia fizycznego i psychicznego, a co za tym idzie — efektywnej, znaczonej sukcesami pracy.

Grupa autorytetów służy Ci radą w kwestii tego, jak:


– uniknąć pogarszania się Twoich wyników w pracy,

– kontrolować obciążenie organizmu nadmiernym wysiłkiem,

– stosować zasady równowagi między pracą a odpoczynkiem,

– doceniać swoją wartość, nawet w sytuacjach kryzysowych,

– nie tracić elastyczności, poczucia humoru i zdrowego rozsądku.

Celem książek z serii Harvard Business Review jest zaprezentowanie menedżerom oraz osobom wykonującym wolny zawód informacji, które pozwolą im zachować konkurencyjność w nieustannie zmieniających się warunkach rynkowych. Przedstawiamy cenione umysły i doniosłe teorie, poczynając od wybitnych teoretyków, których dzieła stanowią podwaliny tej dziedziny wiedzy, a kończąc na wschodzących gwiazdach, których prace definiują biznes na nowo. To obowiązkowa lektura dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Harvard Business Review. Automotywacja”