Harvard Business Review. Efektywna komunikacja

Kategoria:
Wydawnictwo: Onepress
stron: 218
Wymiary: A5

72,40 

Czas wysyłki: Towar tymczasowo niedostępny

Podziel się ze znajomymi:

Opis

Efektywna komunikacja w organizacji to jeden z podstawowych czynników wpływających na jej działanie. Umiejętność rozmawiania ze współpracownikami i podwładnymi to jedna z podstawowych umiejętności, które powinien posiadać dobry menedżer, niestety często lekceważona. Menedżer, który potrafi w odpowiedni sposób przekazać swoje polecenia, cieszy się znacznie większym szacunkiem wśród personelu. Umiejętność komunikacji jest również niezbędna podczas prowadzenia zebrań i rozmów z kontrahentami.

„Harvard Business Review. Efektywna komunikacja” to zbiór ośmiu artykułów poświęconych komunikacji w organizacji, publikowanych w Harvard Business Review — cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak ważna dla menedżera jest umiejętność słuchania ludzi oraz nauczysz się organizować i prowadzić zebrania, których uczestnicy nie będą się nudzić. Nauczysz się rozmawiać z personelem i rozwiązywać konflikty w zespołach zarządzających.

– Doskonalenie umiejętności słuchania innych
– Określanie celu zebrania
– Organizowanie zebrań
– Prowadzenie spotkań
– Zyskiwanie zaufania współpracowników i podwładnych
– Sposoby zmiany zachowań pracowników szeregowych
– „Burze mózgów” — konstruktywne konflikty

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o “Harvard Business Review. Efektywna komunikacja”