Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji

Kategoria:
Wydawnictwo: Onepress
stron: 216
Wymiary: A5

72,40 

Czas wysyłki: Towar tymczasowo niedostępny

Podziel się ze znajomymi:

Opis

Kluczowe zagadnienia z zakresu teorii i praktyki podejmowania skutecznych decyzji

– Rozwijanie umiejętności właściwej analizy problemów
– Pokonywanie barier interpersonalnych
– Podejmowanie decyzji w oparciu o intuicję

Nasze życie prywatne i zawodowe zależy w dużym stopniu od trafności naszych decyzji. Ich podejmowanie to proces składający się z etapów, które łatwo wyodrębnić i usystematyzować. Skuteczni menedżerowie wiedzą, kiedy decyzja ma opierać się na pewnych regułach, a kiedy musi zostać podjęta w sposób pragmatyczny, na podstawie faktów dotyczących konkretnego przypadku. Szybkość podejmowania decyzji jest ważna, ale nie najważniejsza. Kluczowym elementem jest prawidłowa analiza problemu i wszystkich jego aspektów.

Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych sztuce podejmowania decyzji. Ukazały się one w Harvard Business Review — cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni proces podejmowania właściwych decyzji w różnych okolicznościach, metody pokonywania różnic pomiędzy współpracownikami, sposoby racjonalnej analizy problemów oraz sytuacje, w których podejmowanie decyzji pod wpływem intuicji jest najlepszym rozwiązaniem.

– Zdefiniowanie i analiza problemu
– Reguły podejmowania decyzji
– Podejmowanie decyzji z uwzględnieniem barier interpersonalnych
– Przewidywanie konsekwencji podjętych decyzji
– Wprowadzanie decyzji w życie
– Wykorzystywanie przeczuć i intuicji

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji”