Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych

Kategoria:
Wydawnictwo: Onepress
stron: 192
Wymiary: A5

72,40 

Czas wysyłki: Towar tymczasowo niedostępny

Podziel się ze znajomymi:

Opis

Co znaczy być przywódcą w fascynującym i ciągle zmieniającym się świecie?

Autorzy artykułów opublikowanych w tej książce wyjawiają cechy i działania dobrego przywódcy, sięgając po inspirujące przykłady i wnioski z doświadczeń liderów wielu organizacji. Opowiadają na pytanie, co sprawia, że menedżer staje się prawdziwym przywódcą nadążającym za szybkimi zmianami w organizacji i jej otoczeniu.

Dobry lider to rzadki i cenny zasób każdej organizacji. Przywódców z krwi i kości brakuje w każdym systemie i każdej gospodarce. Nikt nie rodzi się przywódcą, ale można się nim stać, nabywając odpowiednią wiedzę i umiejętności, a także kształtując charakter.

„Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych” to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review — cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów przekazują menedżerom nowe idee, zanim te staną się powszechne i ogólnodostępne. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w organizacjach na całym świecie. Koncepcje, które znajdziesz w tej książce, mogą stać się jutro częścią Twojego otoczenia rynkowego.

– Legendarni liderzy korporacji o cechach dobrego przywódcy
– Wypracowywanie własnych zasad przywództwa
– Style zarządzania: łagodne i twarde
– Komunikacja z podwładnymi
– Charyzma, osobowość i charakter przywódcy
– Przywódcy w armii — rola dyscypliny i autorytetu

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych”