Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo

Kategoria:
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324615568
stron: 200
Wymiary: A5

72,40 

Czas wysyłki: Towar tymczasowo niedostępny

Podziel się ze znajomymi:

Opis

”Przywództwo to działanie, nie stanowisko.”

Donald H. McGannon


Nie jest łatwo być na szczycie. Zarządzający przechodzą ciągłe sprawdziany — od najbardziej przyziemnych po najcięższe, zagrażające całej organizacji. Bycie przywódcą to prawdziwe wyzwanie, a umiejętności, które powinien posiadać prawdziwy lider, nie da się zdobyć nawet na najlepszych uniwersytetach. Trudno także zaufać jedynie swojej intuicji. Gra toczy się o zbyt wysoką stawkę – o przyszłość całego przedsiębiorstwa, zespołu, istotnych projektów.


Aby pokonywać przeszkody przy poważnym kryzysie, prosperować w środowisku biznesowym charakteryzującym się szybkimi zmianami i nie stracić orientacji w gąszczu reguł zachowania organizacyjnego, trzeba zdać się na zdobyte wcześniej doświadczenie. Praktyka jest tu wprost nieoceniona. Co jednak ma zrobić początkujący przywódca lub nawet doświadczony menedżer, który znalazł się w zupełnie obcej sobie sytuacji? Skąd czerpać inspirację? Gdzie szukać wskazówek? Ten zbiór przenikliwych artykułów pomoże Ci zmierzyć się z codziennymi wyzwaniami i stać się silniejszym, mądrzejszym i bardziej wiarygodnym liderem.

Autorytety w świecie zarządzania zdradzą Ci, jak:


– wykorzystać odwagę i zarządzać ryzykiem;

– umiejętnie gospodarować czasem i przyjmowanymi priorytetami;

– korzystać z feedbacku;

– odnajdywać się w nowym otoczeniu rynkowym;

– tworzyć operacyjne, osobiste i strategiczne sieci kontaktów.


Niniejsza seria dostarcza współczesnym menedżerom cennych informacji — koniecznych, by stać się konkurencyjnym w szybko zmieniającym się świecie biznesu. Harvard Business Review jest niezbędną pozycją czytelniczą dla osób zarządzających i ambitnych pracowników w organizacjach na całym świecie. Zbiór artykułów prezentuje przełomowe idee oraz stanowiska czołowych myślicieli, poczynając od najwybitniejszych teoretyków, których praca pozwoliła na zdefiniowanie całej dziedziny, a kończąc na młodych talentach, które zmieniają nasz sposób myślenia o sprzedaży, marketingu, komunikacji i zarządzaniu.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo”