Inwestorski marketing – mix

Kategoria:
Wydawnictwo: C.H. Beck
ISBN: 9788325542030
Okładka: miękka
stron: 320
Wymiary: 16,5 cm x 23,8 cm

46,40 

Podziel się ze znajomymi:

Opis

Inwestorski marketing-mix to pewna filozofia innego sposobu spojrzenia na spółkę i inwestorów na rynku kapitałowym. Instrumenty sygnalizacji to działania zarządu podejmowane w różnych obszarach finansów spółki, z którymi nieodłącznie wiążą się nowe informacje przekazywane uczestnikom rynku akcji.

Głównym celem książki jest ocena i porównanie skuteczności stosowania czterech instrumentów sygnalizacji:

– niedoszacowania ceny emisyjnej akcji w pierwszej ofercie publicznej,

– ogłoszenia podziału akcji,

– ogłoszenia programu skupów akcji,

– ogłoszenia wypłaty dywidendy w komunikacji spółek akcyjnych z inwestorami na rynkach akcji na przykładzie GPW w Warszawie.

Do najważniejszych zalet publikacji należą:

– interdyscyplinarny charakter opracowania (połączenie elementów inwestorskiego marketing-mixu z elementami rynku kapitałowego),

– tematyka, czyli mało zbadany obszar ekonomii, którym jest teoria sygnalizacji instrumentów rynku kapitałowego,

– porównanie skuteczności czterech instrumentów sygnalizacji za pomocą trzech miar,

– przytaczanie wyników badań zrealizowanych w innych krajach,

– oparcie opracowania na bogatej literaturze przedmiotu, w tym obcojęzycznej.

Recenzje ekspertów

Książka Katarzyny Mamcarz jest z całą pewnością pozycją przydatną dla inwestorów, spółek, a także szerzej – dla całej społeczności finansowej. Podjęty temat zaprezentowano w sposób adekwatny, a skomplikowana tematyka rynku finansowego została przedstawiona w relatywnie przystępny sposób, co powinno sprzyjać rozszerzeniu kręgu czytelników.

Danuta Dziawgo

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Inwestorski marketing – mix”