Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

Kategoria:
Wydawnictwo: Onepress
stron: 192
Wymiary: A5

38,90 

Czas wysyłki: Towar tymczasowo niedostępny

Podziel się ze znajomymi:

Opis

– Magiczna całość z prostych słów: jak zbudować nieodparty przekaz perswazyjny
– Inżynieria emocji: jak wywoływać u ludzi pożądane emocje
– Dodatek specjalny: raport o reklamie wykorzystującej bodźce podprogowe

Podważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj, czy autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące także Tobie. Sprawdź również, jakie techniki perswazji działają na Ciebie. Co na tym zyskasz? Po pierwsze, doświadczysz, co dzieje się w umyśle osoby, którą ktoś do czegoś przekonuje. Po drugie, zrozumiesz, dlaczego jedne techniki są skuteczne i niewykrywalne, a inne to tanie triki, które łatwo przejrzeć. I po trzecie wreszcie, będziesz mógł wybrać metody przekonywania, które zechcesz opanować i wykorzystać.

Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie… i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą okazję. Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji. Przetestuj na sobie:

– jak napisać skuteczną ofertę handlową w mailingu i na stronach WWW,
– jak zbudować przekonujące hasło reklamowe z wykorzystaniem najnowszych technik wywierania wpływu i perswazji (NLP i YAN System),
– jak ofiara perswazji reaguje na różne techniki manipulacji stosowane w tekstach marketingowych,
– jak stworzyć komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w głowie tak, jak tego chcesz,
– jak kształtować opinię innych ludzi za pomocą słowa pisanego,
– jak podsuwać innym motywy do działania,
– jak mówić jedno, by przekazywać drugie,
– jakie słowa wzbudzają czujność.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych”