Metoda Lean Startup

Kategoria:
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788383222189
Okładka: Miękka
stron: 248
Wymiary: 16 cm x 23,3 cm

46,90 

Podziel się ze znajomymi:

Opis

Znajdujemy się u progu nowego stulecia zarządzania. Przez lata udało nam się wypracować doskonałe metody zarządzania dużymi firmami, jednak w kwestii startupów i innowacji nadal działamy po omacku. Niniejsza książka stawia pierwsze solidne fundamenty dla przedsiębiorczości w nowych czasach. Stworzony przez autora ruch Lean Startup dąży do tego, abyś mógł stworzyć kolejny hit rynkowy za pomocą najnowocześniejszych narzędzi.

Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą z własnym startupem, czy też działasz w strukturach dużej organizacji, znajdziesz tu bardzo ważne wskazówki, które przydadzą Ci się na drodze w nieznane. Poznaj praktyczne metody pozwalające unikać błędów w rozwoju produktu, naucz się systematycznie oceniać i interpretować wczesne sygnały płynące z rynku, a także decydować, czy należy wykonać zwrot, czy trwać przy dotychczasowych działaniach. Korzystaj z wiedzy innowatorów, którzy wprowadzili swoje firmy na szczyt, i dołącz do tego szacownego grona.

Wykorzystaj dane do szybszej budowy lepszego startupu

Największym wyzwaniem stojącym przed młodymi startupami, chcącymi zrewolucjonizować swoje branże, a także przed przedsiębiorcami wewnątrzorganizacyjnymi, dążącymi do wprowadzania zmian od środka, jest budowanie produktów, na których ludziom faktycznie zależy. Niniejsza książka wskazuje właściwy kierunek tych prac.

Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Znajdziesz tu ponad trzydzieści analiz przypadków opracowanych na podstawie konsultacji z ponad setką ekspertów biznesowych. To konkretne i przydatne informacje, bez których nie może się obejść żaden prawdziwy przedsiębiorca.

  • Zrozumiesz założenia metody Lean Startup, podstawy analityki biznesowej oraz mentalność kierowania się danymi.
  • Poznasz sześć podstawowych modeli biznesowych i dowiesz się, jak buduje się z nich przedsięwzięcia najróżniejszych rozmiarów.
  • Znajdziesz swój Jeden Istotny Wskaźnik.
  • Nauczysz się znajdować i definiować wartości docelowe, na podstawie których będziesz decydował, czy możesz już zająć się kolejnym problemem.
  • Będziesz stosował zasady metody Lean Analytics w odniesieniu do dużych przedsięwzięć i produktów o ustabilizowanej historii rynkowej.

Recenzje ekspertów

Ries pokazuje nam, jak przebijać się przez gęstą mgłę niepewności, spowijającą startupy. Opisuje usystematyzowany model działania, formułuje też praktyczne i sprawdzone wskazówki. Niewykluczone, że niniejsza książka bardziej skutecznie wspomoże światowy wzrost gospodarczy niż jakakolwiek inna książka biznesowa napisana w ostatnich latach.

Tom Eisenmann

Rewolucyjna metoda autorstwa Erica Riesa pomoże Ci zamienić Twój nowy pomysł biznesowy na zamierzony efekt końcowy, który będzie jednocześnie udany oraz trwały. Znajdziesz tu innowacyjne porady i wskazówki związane z zakładaniem własnego startupu i kierowaniem nim. Przez cały czas będziesz uczyć się na autentycznych sukcesach i porażkach innych. To lektura obowiązkowa dla wszystkich przedsiębiorców, którzy są już gotowi, by zapoczątkować coś naprawdę wielkiego.

Ken Blanchard

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Metoda Lean Startup”