Metody wyceny i kształtowania wartości przedsiębiorstwa

Kategoria:
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 8320816785
Okładka: Miękka
stron: 244
Wymiary: 16 x 24 cm

47,40 

Czas wysyłki: Towar tymczasowo niedostępny

Podziel się ze znajomymi:

Opis

We współczesnej gospodarce rynkowej trwa stałe poszukiwanie nowych, uwzględniających rosnącą konkurencję, metod zarządzania przedsiębiorstwem ukierunkowanych na maksymalizację jego wartości, a uściślając – maksymalizację kapitału własnego. Osiąganiu tak sformułowanego celu służy rozwój nurtu zarządzania, określanego jako zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Prezentowana książka stanowi próbę ujęcia w sposób zwarty podstawowych problemów z tego obszaru, a celem autora jest przybliżenie najważniejszych koncepcji wykorzystywanych w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa.

Zobacz inne książki z analizy fundamentalnej:

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Metody wyceny i kształtowania wartości przedsiębiorstwa”