Opis
Czy pierwszy milion trzeba ukraść?
Nie. Można go… przyciągnąć. Jak? Stając się magnesem, który przyciągnie wszystko, czego pragniesz.
Brzmi niewiarygodnie? Być może. Dlaczego? Dlatego, że przytłacza nas defetyzm i kiedy ktoś mówi, że możemy dokonać czegoś wielkiego, nie wierzymy mu — uznajemy jego opowieść za bajkę i doszukujemy się manipulacji (na przykład: „Kup książkę za 49 złotych, a zostaniesz milionerem”). Nauczono nas myśleć „realnie”, czyli odrzucać wszystko, co wykracza poza oczywistość. I stąd powszechne przekonanie, że pierwszy milion trzeba ukraść. A kiedy widzimy inną rzeczywistość — tak zwanych „ludzi, którym się udało” — myślimy sobie: „To nie dla mnie”.., co wcale nie przeszkadza nam pożądać ich bogactwa i sławy. Jeśli czujesz, że rzeczywistość, w jakiej żyjesz, krępuje Twoje ruchy oraz myśli i oczekujesz od życia więcej, niż masz, to ta książka jest dla Ciebie.
Dlaczego miałbyś uwierzyć? Prosta historia cudów
Autorem tej książki jest Joe Vitale, żywy dowód na to, że marzenia spełniają się. W 1999 roku Vitale stworzył system MGZ, czyli Marketing Gwarantowanych Zysków. Znalazł ludzi, którzy skorzystali z MGZ, zapłacili za to 75 000 dolarów i dobrze na tym wyszli. To był początek. Obecnie, po kilku latach od pierwszego zastosowania MGZ, Joe Vitale jest znany jako autor spełnionych marzeń. Do grona jego zamożnych klientów należą ludzie, którzy niegdyś, nie mogąc związać końca z końcem, usilnie poszukiwali pomysłów na dobry biznes. Ci z nich, którzy uwierzyli, zarobili.
Co odróżnia Joe’go Vitale od innych autorów książek biznesowych?
To, że Vitale nie musi zarabiać na życie, sprzedając ludziom książki. On „już ma”. Jego e-book wydany pod polskim tytułem „Hipnotyczny marketing” dwukrotnie trafił na pierwsze miejsce listy bestsellerów Amazon.com. Klientami jego firmy, specjalizującej się w doradztwie marketingowym są między innymi Czerwony Krzyż, korporacja PBS i szpital Hermann Children’s. Jak twierdzi, mógłby nie pracować do końca życia, jednak wtedy jego dzieło — system MGZ — nie znalazłoby swoich kontynuatorów. Książkę „Moc przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego)” napisał, ponieważ (to także jego słowa) „w życiu każdego człowieka przychodzi taki czas, kiedy trzeba zacząć dzielić się z innymi nabytą wiedzą i zgromadzonym bogactwem.”