Opis
Jednym z twoich najważniejszych obowiązków jako menedżera jest motywowanie pracowników do jak najlepszej pracy. Menedżerowie, którzy stwarzają satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy, ograniczają fluktuację kadr, jednocześnie zwiększając wydajność oraz jakość.
W tej książce Brian Tracy, ekspert w zakresie sukcesu, korzystając ze swojego wieloletniego doświadczenia, przedstawia 21 łatwych do opanowania i skutecznych metod zwiększenia efektywności zarówno pojedynczych osób, jak i zespołów. Wyjawia, jak:
– wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań,
– stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju,
– zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu,
– ograniczać obawę przed porażką i zwiększać pragnienie podejmowania się zadań,
– usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego,
– zapewniać opinię zwrotną niezbędną do osiągnięcia sukcesu.
I dużo więcej!