Piąta dyscyplina. Teoria i praktyka organizacji uczących się

Kategoria:
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326416514
Okładka: Twarda
stron: 456
Wymiary: 17,6 cm x 25 cm

61,90 

Czas wysyłki: Towar tymczasowo niedostępny

Podziel się ze znajomymi:

Opis

„Piąta dyscyplina” to jedna z pięciu najlepszych książek biznesowych wszech czasów Financial Times Jedna z najważniejszych książek o zarządzaniu w ciągu ostatnich 75 lat Harvard Business Review Książka Petera Sengego zdobyta status klasycznego dzieła o zarządzaniu Boston Globe Mistrzostwo osobiste, modele myślowe, wspólna wizja, zespołowe uczenie się i myślenie systemowe – to pięć dyscyplin, których opanowanie pozwoli na zbudowanie organizacji uczącej się, dzięki czemu można osiągnąć trwałą przewagę konkurencyjną. Peter M, Senge wskazuje, w jaki sposób firmy mogą uporać się z upośledzeniami zdolności uczenia się, zagrażającymi produktywności i utrudniającymi osiągniecie sukcesu. Organizacje uczące się stosują nowe, ekspansywne sposoby myślenia i uwalniają nowe aspiracje, aby wspierać swoich pracowników w osiąganiu wspólnych celów, z którymi ludzie się naprawdę identyfikują.

W książce przedstawiono między innymi:

– metody kultywowania uczenia się, skłaniającego pracowników do koncentracji na kwestiach naprawdę istotnych zarówno dla nich, jak i dla organizacji,

– sposoby zwiększania kreatywności zespołu,

– wskazówki pozwalające na uwolnienie się od schematów myślowych i założeń, które wprowadzają niepotrzebne ograniczenia,

– istotę utrzymania równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.

Ten światowy bestseller zawiera wywiady z wieloma praktykującymi menedżerami z takich firm i organizacji jak: Bank Światowy, Unilewer, Intel, Ford, HR Qxfam. Peter M. Senge to jeden z najbardziej innowacyjnych teoretyków zarządzania i przywództwa na świecie. Jest wykładowcą w MIT Sloan School of Management i założycielem organizacji Society for Organizational Learning (SoL).

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Piąta dyscyplina. Teoria i praktyka organizacji uczących się”