Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej

Kategoria:
Wydawnictwo: Onepress
stron: 368
Wymiary: B5

51,40 

Czas wysyłki: Towar tymczasowo niedostępny

Podziel się ze znajomymi:

Opis

Pierwsza książka wyjaśniająca mechanizmy ekonomii sieciowej

– Prawo sieci. Jak informacje stają się produktami i nabierają wartości?
– Wyszukiwarki, e-booki i inne modele zysku w erze informacji
– Jak państwowa polityka informacyjna wpływa na sferę biznesu?

Kto zyskuje, a kto traci w realiach ekonomii sieciowej?
Światem rządzą informacje. To właśnie one, a nie dobra przemysłowe, są dziś główną siłą napędową rozwoju światowych rynków. Klienci specjalnych serwisów giełdowych płacą najwięcej za wiadomości otrzymywane w czasie rzeczywistym. Bazy danych są cenne, ponieważ oferują dostęp do informacji przefiltrowanych. Wydawcy encyklopedii elektronicznych zarabiają na eliminacji nośnika papierowego. A dostawcy plików muzycznych MP3 skutecznie obchodzą kosztowny system dystrybucji płyt. To tylko nieliczne z wielu sposobów zarabiania pieniędzy na handlu informacją.

Autorzy tej książki od dwudziestu pięciu lat badają siły ekonomiczne decydujące o sukcesie lub porażce w gospodarce sieciowej. Omawiają sprawdzone zasady gry na rynkach informacji. Skorzystaj z ich doświadczenia i dowiedz się, jak:

– „opakować” informację w usługi i produkty podnoszące jej wartość,
– sprzedawać podobne wiadomości po różnych cenach,
– zarabiać na wdrażaniu kolejnych wersji produktów informacyjnych,
– zabezpieczać swoją własność intelektualną przed piractwem,
– wprowadzać nowe standardy odcinające konkurencję od klientów,
– przenieść silną markę do świata wirtualnego.

<b?Przełomowy bestseller wprost z Doliny Krzemowej, rekomendowany przez dyrektorów firm Intel, Novell Inc., Amazon.com oraz 3Com

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej”