Przywództwo w organizacji. Paradygmaty i studia przypadków

Kategoria:
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Okładka: Miękka
stron: 328
Wymiary: 16,5 x 23,5 cm

56,90 

Czas wysyłki: Towar tymczasowo niedostępny

Podziel się ze znajomymi:

Opis

To, czy przedsiębiorstwo odnosi sukcesy, zależy od wielu czynników. Niezwykle istotną rolę w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej na rynku odgrywa przede wszystkim efektywne przywództwo. W książce autorka omawia kompleksowo teorie i koncepcje przywództwa, a także udziela odpowiedzi na kluczowe pytania, między innymi:

– Co to jest przywództwo?

– Czy istnieje optymalny model przywództwa?

– Jaki jest związek między przywództwem a otoczeniem organizacji?

– Czy przywódcą trzeba się urodzić, czy też przywództwa można się nauczyć?

– Czy współczesne koncepcje przywództwa odpowiadają potrzebom organizacji?

– W jaki sposób przywództwo zmieni się w przyszłości?

Walorem książki są rozbudowane studia przypadków znanych światowych firm, takich jak BMW, Novartis, Bonduelle i Swatch. Pozwalają one lepiej przyswoić wiedzę i ocenić, jak różne formy przywództwa funkcjonują w praktyce.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Przywództwo w organizacji. Paradygmaty i studia przypadków”