Opis
Zdobądź swoją publiczność skutecznym stylem prezentacji
Coach prezentacji Jerry Weissman przez dwadzieścia lat uczył osoby na stanowiskach dyrektorskich i kierowniczych, jak z powodzeniem dokonywać zyskownych prezentacji podczas objazdowych pokazów pierwszej oferty publicznej. Jego klienci korzystają z jego usług szkoleniowych, aby uzyskać wyższe ceny akcji na giełdzie dla swoich firm oraz wyższą wartość IPO. Strategie Weissmana sprawdziły się w przypadku dziesiątek wielkich ryb biznesu, wśród których znajdują się założyciel i dyrektor generalny Yahoo! Tim Kogle, założyciel Intuit Scott Cook oraz założyciel i dyrektor generalny Netflix – Reed Hastings.
Teraz „Skuteczny prezenter” daje ci te same efektywne techniki, styl i strategię, których zespoły kierownicze ponad tysiąca firm użyły do podniesienia finansowania, sprzedaży produktów, propozycji partnerstwa czy zyskania akceptacji dla projektów. Pełna studiów przypadków sławnych potężnych prezenterów – od Martina Luthera Kinga Jr., przez Johna F. Kennedy?ego, Ronalda Reagana po Baracka Obamę – książka ta pokazuje, jak wygłaszać zwycięskie mowy czy prezentacje, które zaangażują twoją publiczność od początku do końca.
Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
– zastosować siedmiokrokowy plan sformułowania treści twojej prezentacji w fascynującą historię,
– pokonać strach przed publicznym przemawianiem i prezentować z przekonaniem i pewnością siebie, naturalnie,
– mówić językiem ciała i wywoływać empatię ze strony publiczności,
– włączać do prezentacji projekt graficzny i animację.
Dla każdego, kto musi stanąć przed publicznością i dokonać prezentacji, „Skuteczny prezenter” jest mistrzowskim źródłem pełnym udowodnionych technik, praktycznych narzędzi, wnikliwych ocen i ilustracyjnych, inspirujących przykładów.
O AUTORZE:
JERRY WEISSMAN jest czołowym amerykańskim korporacyjnym coachem prezentacji, który ma na swoim koncie listę klientów obejmującą dyrektorów takich firm jak Yahoo!, Cisco Systems, Microsoft, Intel, Netflix i wiele innych. Jego poprzednie książki to m.in. W krzyżowym ogniu pytań oraz Sztuka skutecznej prezentacji, nazwana przez magazyn „Fortune” jedną z ośmiu książek, które „koniecznie trzeba przeczytać”.