Opis
Opis
Czy sekrety wygrywania wojen opracowane przez Sun Tzu przed 25 wiekami mogą doprowadzić Cię do zdobycia fortuny na obecnych rynkach finansowych?
Dziś inwestor, zajmujący się obrotem papierami wartościowymi i były żołnierz, Dean Lundell, pokazuje nam, w jaki sposób można zastosować zwycięską taktykę Sun Tzu do czerpania ogromnych korzyści z handlu akcjami, obligacjami, walutami i towarami na współczesnych rynkach.
Rynki finansowe znajdują się w ciągłym konflikcie, podobnie jak przeciwnicy w czasie wojny. I podobnie, jak strony uczestniczące w wojnie inwestorzy na rynkach finansowych zwyciężają – albo przegrywają.
Każda lekcja inwestowania, rozpoczynająca się cytatem z Sun Tzu, została wspaniale zilustrowana przez Lundella interpretacją i wyjaśnieniami jej strategicznego powiązania z giełdą.
Książka przedstawia, jak możesz odnieść zwycięstwo – bez względu na to, czy jesteś doświadczonym graczem, czy amatorem zajmującym się inwestycjami – by zarobić więcej pieniędzy niż ” inwestycji”, nie znający tych strategii.
O Autorze
Dean Lundell (Chicago, Illinois) zajmuje się papierami wartościowymi od ponad 20 lat. Jest on głównym udziałowcem przedsiębiorstwa Osiris Trading Ltd., w którym specjalizuje się w dokonywaniu transakcji arbitrażowych i transakcji pieniądza kierowanego na rynku walutowym i rynku oprocentowanych transakcji terminowych futures. Jego firma opracowuje codzienne porady rynkowe i świadczy usługi w zakresie zarządzania środkami pieniężnymi.
Opinie
” Lundell, amerykański specjalista od obrotu papierami wartościowymi, licencjonowany doradca giełdowy i makler, dostrzega możliwość zastosowania wojennych reguł na rynkach finansowych. Zachowując strukturę i porządek dzieła chińskiego stratega, Lundell prowadzi Czytelnika od analizy sytuacji ogólnej (na rynku) i oceny zbliżającej się bitwy (finansowej), przez zagadnienia taktyczne, aż do pragmatyki działania. Cytaty i sentencje Sun Tzu są punktem wyjścia do opisu najczęstszych zachowań na parkiecie. Nowatorskie spojrzenie na giełdę oraz staranność wydania tej pozycji przemawiają za jej kupnem, jako oryginalnego upominku”.
Businessman Magazine, 1999