Turbostrategia. NOWE WYDANIE

Kategoria:
Wydawnictwo: MT Biznes
Okładka: Miękka
stron: 200
Wymiary: 15,8 cm x 23,3 cm

36,90 

Czas wysyłki: Towar tymczasowo niedostępny

Podziel się ze znajomymi:

Opis

Cała wiedza biznesowa świata nie jest warta grosza, jeśli nie daje rezultatów. Mody w zarządzaniu i tajemnicze słowa pojawiają się i znikają, istnieje jednak 21 strategii, które możesz wykorzystać, aby przekształcić swoją firmę – zaczynając już od dziś!. Strategie te sprawdzają się od dziesięcioleci i nigdy się nie dezaktualizują. Brian Tracy odkrył te tajemnice wielu najlepszym firmom i przedsiębiorcom na całym świecie. Teraz przedstawia je czytelnikowi „Turbostrategii.”

„Mówię o turbostrategii, ponieważ jest to intensywny, szybki, uproszczony, sprytny i skuteczny sposób określania i wdrażania dowolnej strategii” – stwierdza Brian Tracy.

Bez względu na to, w jakiego rodzaju działalność zaangażowany jest czytelnik, dowie się z książki, w jaki sposób może efektywniej planować i ukierunkować działania, opracować skuteczniejsze metody sprzedaży i marketingu oraz osiągnąć większe zyski. Turbostrategia przedstawia 21 inicjatyw obejmujących ponad sto konkretnych działań, pokazując czytelnikowi, w jaki sposób może: – Efektywnie formułować wizję swojej firmy, jej wartości, misję, cel i zamierzenia – zarówno krótkoterminowe, jak i długofalowe. – „Odciąć się od przeszłości” i stać się własnym specjalistą od działań naprawczych dzięki ukierunkowaniu się wyłącznie na przyszłe cele. – Utrzymać elastyczność niezbędną w celu przewidywania zmian zachodzących krajobrazie gospodarczym. – Zatrudniać najlepszych ludzi – i motywować ich do osiągania doskonałych wyników. Turbostrategia stawia proste pytania w sprawie sposobu prowadzenia firmy, na które trzeba sobie odpowiedzieć. Co się sprawdza? Co się nie sprawdza? Co nasi konkurenci robią lepiej niż my i co musimy zrobić, aby ich dogonić i wyprzedzić? Odpowiedzi na te i dziesiątki innych dociekliwych (a niekiedy trudnych) pytań oświetlą zaskakująco wyraźną drogę prowadzącą do znacznie większej produktywności, dynamicznej poprawy morale i spektakularnego wzrostu zysków. Wnikliwe uwagi Tracy’ego są wsparte znakomitymi przykładami z działania rzeczywistych firm, ilustrującymi poszczególne środki taktyczne, oraz dziesiątkami mądrych wypowiedzi słynnych kolegów autora: Jima Collinsa, Petera Druckera, Ala Riesa i innych. Jeśli czytelnik stara się wrzucić w swej firmie wyższy bieg, konieczne jest turbodoładowanie planu działalności, sposobu działania, ludzi, produktywności i wyników. „Turbostrategia” Briana Tracy’ego jest sprawdzonym sposobem uruchamiania wszystkich cylindrów silnika firmy.

O AUTORZE:

Brian Tracy jest jednym z czołowych amerykańskich wykładowców publicznych specjalizujących się w problematyce biznesu oraz uznanym w świecie konsultantem w sprawach rozwoju osobistego, sukcesu zawodowego i wyników organizacji. Jest także autorem bestsellerów takich jak Victory!, Focal Point czy The 100 Absolutely Unbreakable Laws of Business Success – książek poświęconych biznesowi i osiągnięciom osobistym. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.

O autorze

Brian Tracy otworzył 22 firmy i efektywnie nimi zarządzał. Ponad 1000 przedsiębiorstw na całym świecie skorzystało z jego usług jako doradcy. Jest prezesem Brian Tracy University of Sales and Entrepreneurship, prywatnej internetowej szkoły biznesu i przedsiębiorczości. Jest także przewodniczącym i dyrektorem Brian Tracy International, firmy specjalizującej się w szkoleniach i rozwoju zarówno osób indywidualnych, jak i organizacji.

Brain Tracy jest jednym z czołowych amerykańskich specjalistów w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji pracy. Od 35 lat prowadzi odczyty na całym świecie. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny prelegent, uznany na całym świecie autorytet i konsultant, przeprowadził ponad 5000 seminariów, w których uczestniczyło 5 milionów słuchaczy w 60 krajach. Jest też autorem ponad pięćdziesięciu książek.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Turbostrategia. NOWE WYDANIE”