Twarze polskiego biznesu

Kategoria:
Wydawnictwo: MT Biznes
Okładka: twarda
stron: 280
Wymiary: 14,5 cm x 22,5 cm

40,90 

Czas wysyłki: Towar tymczasowo niedostępny

Podziel się ze znajomymi:

Opis

Pasja to dobry przepis na życie, ale to nie jest książka o złotych receptach na sukces. Blogerka Joanna Rubin zaprosiła do rozmowy przy kawie ulubionych liderów polskiego biznesu: – dr Irenę Eris – Teresę Mokrysz – Solange Olszewską – Joanną Klimas – Piotra Voelkela – Wojciecha Kruka – Rafała Brzoskę – prof. Andrzeja Blikle – Michała Czekalskiego – Łukasza Olek. Każdy z bohaterów książki odkrył w sobie talent i pasję, motywację do działania, cel do którego zmierza i zdefiniował swoją misję, którą realizuje w biznesie. Jednak motywem przewodnim publikacji jest to, że wszyscy się możemy od siebie uczyć, a wiedza jest na wyciągnięcie ręki i warto się nią dzielić. Dyskutowali o swoich historiach, marzeniach i wartościach, za które dadzą się pokroić. Wszystkie wywiady w niezwykły sposób podsumowała wybitna psycholog dr Joanną Heidtman. Joanna Rubin Jej życiowa mantra to wolność, niezależność i odpowiedzialność. Fascynują ją liderzy klasy A, relacje uczeń-mistrz i procesy zmian. Jest autorką bloga, gdzie rozmawia z praktykami i psychologami biznesu. Zanim zaczęła blogować, blisko 10 lat spędziła w departamentach sprzedaży w instytucjach finansowych. Joanna podpisuje się pod słowami Brene Brown: Wrażliwość nie jest oznaką słabości. To matka kreatywności, innowacji i zmian.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Twarze polskiego biznesu”