Wiara w siebie.Jak zaczynają się i kończą dobre i złe passy

Kategoria:
Wydawnictwo: MT Biznes
Okładka: Twarda
stron: 416
Wymiary: 16 x 23 cm

68,40 

Czas wysyłki: Towar tymczasowo niedostępny

Podziel się ze znajomymi:

Opis

Czy sukces jest wyłącznie sprawą pieniędzy i talentu? A może istnieją inne powody, dla których jedni ludzie i organizacje zawsze spadają na cztery łapy, podczas gdy inni równie utalentowani wciąż się potykają?

Istnieje fundamentalna zasada, którą należy stosować w działaniu – to żywotny, choć wcześniej nie badany czynnik zwany wiarą w siebie, pozwalający zupełnie nieoczekiwanym ludziom sięgać na wysoki poziom osiągnięć przez systematyczne działania aktywujące talent. Wiara w siebie wyjaśnia:

– Dlaczego kobieca drużyna koszykówki z Uniwersytetu Stanu Connecticut wciąż wygrywa pomimo iż w jej najnowszym składzie brak już takich talentów jak kiedyś

– Dlaczego niektóre firmy są zawsze pozytywnie postrzegane przez pracowników, klientów, analityków giełdowych i media, podczas gdy nad innymi wciąż zbierają się ciemne chmury

– W jaki sposób takie firmy jak Gillette czy takie drużyny jak Chicago Cubs kończą swoją złą passę i przełamują zaklęty krąg niepowodzeń

– Jak postać polityka takiego, jak Nelson Mandela, który oparł się pokusie odwetu, po tym, jak został zwolniony z więzienia i doszedł do władzy, może być przykładem zarówno dla przywódców w dojrzałych demokracjach, jak i w niespokojnych miejscach, takich jak na przykład Bliski Wschód

Od najprostszych gier w piłkę do najbardziej skomplikowanych sytuacji gospodarczych i politycznych, wspólnym elementem zwyciężania jest podstawowa prawda o ludziach: Stają na wysokości zadania, gdy przywódcy pomagają im uwierzyć w siebie i w to, że mogą tego dokonać.

Wiara w siebie to nowa teoria i praktyka sukcesu, wyjaśniająca, dlaczego sukces i porażka nie są pojedynczymi epizodami, lecz samostabilizującymi się trajektoriami. Rosabeth Moss Kanter pokazuje, dlaczego organizacje wszelkich typów mogą być przepełnione talentami, a mimo to nie wygrywać i oferuje ludziom zajmującym pozycje przywódcze praktyczny program zarówno podtrzymania dobrej passy, jak i odwrócenia spirali spadku.

Wiara w siebie bazuje na wyjątkowych badaniach nad sukcesem i porażką w firmach takich jak Continental Airlines, Seagate czy Verizon i drużynach sportowych takich jak kobieca drużyna piłki nożnej z Uniwersytetu Północnej Karoliny, New England Patriots czy Philadelphia Engels, jak również w szkołach, placówkach medycznych i w polityce.

Wypełniona błyskotliwymi, praktycznymi sformułowaniami, takimi jak „bezsilność deprawuje” czy „wstydliwa mierność”, Wiara w siebie jest źródłem świeżych przemyśleń na temat podtrzymywania dobrej i kończenia złej passy we wszystkich aspektach życia – od czynników, które mogą umacniać lub pogrążać korporacje i rządy, aż po klucze do dobrych relacji w miejscu pracy i w domu.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Wiara w siebie.Jak zaczynają się i kończą dobre i złe passy”