Władza, wpływ i perswazja. Sprzedaj swoje pomysły i spraw, żeby były realizowane

Kategoria:
Wydawnictwo: MT Biznes
Okładka: Miękka
stron: 208
Wymiary: 15 x 23 cm

40,90 

Czas wysyłki: Towar tymczasowo niedostępny

Podziel się ze znajomymi:

Opis

Każdego dnia menedżerowie mają możliwość wdrożenia decyzji, które wpłyną zarówno na losy zarządzanej firmy, jak i ich własne kariery. To, czy odniosą sukces, zależy od ich zdolności skutecznego wykorzystania władzy, wpływów i perswazji w celu przekonania ludzi do swoich pomysłów oraz realizacji projektów.

Ten podręczny poradnik zawiera praktyczną wiedzę, jak wykorzystać te umiejętności w pracy. Mówi między innymi o:

– sposobach zdobycia władzy koniecznej do realizacji pomysłów,
– rozwijaniu wpływów w organizacji,
– strategiach przekonywania różnych słuchaczy,
– strukturze i sposobach przedstawiania skutecznej prezentacji.

Ponadto czytelnicy mogą skorzystać z bezpłatnych interaktywnych narzędzi na stronie internetowej Harvard Business Essentials: www.elearning.hbsp.org/businesstools.

Konsultant przedmiotu: Dr Kathleen K. Reardon

Dr Kathleen K. Reardon jest profesorem zarządzania i organizacji w Marshall School of Business na Uniwersytecie Południowej Kalifornii. Jest czołowym autorytetem w dziedzinie perswazji, negocjacji oraz strategii. Jest autorką siedmiu książek i licznych artykułów opublikowanych w najważniejszych informatorach i biznesowych czasopismach, między innymi w „Harvard Business Review”.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Władza, wpływ i perswazja. Sprzedaj swoje pomysły i spraw, żeby były realizowane”