Opis
Każdego dnia menedżerowie mają możliwość wdrożenia decyzji, które wpłyną zarówno na losy zarządzanej firmy, jak i ich własne kariery. To, czy odniosą sukces, zależy od ich zdolności skutecznego wykorzystania władzy, wpływów i perswazji w celu przekonania ludzi do swoich pomysłów oraz realizacji projektów.
Ten podręczny poradnik zawiera praktyczną wiedzę, jak wykorzystać te umiejętności w pracy. Mówi między innymi o:
– sposobach zdobycia władzy koniecznej do realizacji pomysłów,
– rozwijaniu wpływów w organizacji,
– strategiach przekonywania różnych słuchaczy,
– strukturze i sposobach przedstawiania skutecznej prezentacji.
Ponadto czytelnicy mogą skorzystać z bezpłatnych interaktywnych narzędzi na stronie internetowej Harvard Business Essentials: www.elearning.hbsp.org/businesstools.
Konsultant przedmiotu: Dr Kathleen K. Reardon
Dr Kathleen K. Reardon jest profesorem zarządzania i organizacji w Marshall School of Business na Uniwersytecie Południowej Kalifornii. Jest czołowym autorytetem w dziedzinie perswazji, negocjacji oraz strategii. Jest autorką siedmiu książek i licznych artykułów opublikowanych w najważniejszych informatorach i biznesowych czasopismach, między innymi w „Harvard Business Review”.