Poleć znajomemu przez e-mail
Wycena i zarządzanie wartością firmy
Wycena i zarządzanie wartością firmy
Cena: 82,90 

* Adres nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych.
Formularz kontaktowy

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Wysyłając zapytanie z tego formularza mogą Państwo uzyskać informacje dotyczące naszej aktualnej oferty oraz wyjaśnić wszelkie wątpliwości dotyczące zamówienia, dostawy i czasu realizacji.

Na wiadomości odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 14:00.

Koszty dostawy
Koszty przesyłki zależą od wybranego sposobu płatności oraz sumy zamówienia i są ponoszone przez Kupującego. Tabela zawiera ceny dostaw na terenie Polski.
Sposób dostawy Czas dostawy Całkowity koszt przesyłki
Do 200 zł  Od 200 do 300 zł Powyżej 300 zł
Paczkomaty 24/7 - płatność przelewem lub kartą 1-2 dni robocze 11 zł GRATIS GRATIS
Kurier DHL - płatność przelewem lub kartą 24 h - kolejny dzień roboczy 12 zł GRATIS GRATIS
Kurier DHL - płatność przy odbiorze 24 h - kolejny dzień roboczy 15 zł 15 zł GRATIS
Poczta Polska przesyłka priorytetowa - płatność przelewem lub kartą 1-2 dni robocze 13 zł 13 zł GRATIS
Poczta Polska przesyłka priorytetowa - płatność przy odbiorze 1-2 dni robocze 16 zł 16 zł GRATIS
Odbiór osobisty nie dotyczy 0 zł 0 zł 0 zł
Wycena i zarządzanie wartością firmy

Wycena i zarządzanie wartością firmy

82,90 

Poltext

8388840592

Twarda

568

16x23cm

Towar tymczasowo niedostępny

Podziel się ze znajomymi:

FacebookTwitterPinterest

Opis

Książka w sposób kompleksowy zapoznaje Czytelników z problematyką źródeł i metod pomiaru wartości spółki kapitałowej, jej wyceny oraz długoterminowego budowania wartości. W części I analizowane są źródła wzrostu wartości firmy, w tym zwłaszcza wpływ niematerialnych czynników rozwoju: kapitału intelektualnego, informatycznego, organizacyjnego. Autorzy koncentrują się na wartości klienta, budowaniu relacji z otoczeniem, wzmacnianiu zaufania do firmy. W części II zostały przedstawione nowoczesne metody wyceny przedsiębiorstwa. Duże znaczenie Autorzy przywiązują do precyzyjnego szacowania średniego ważonego kosztu kapitału w powiązaniu z poszukiwaniem optymalnej jego struktury. Podejmują problematykę wyceny spółek tzw. nowej gospodarki, wyceny wartości prawnych i niematerialnych oraz wycen za pomocą opcji rzeczowych. W części III omawiane są metody podnoszenia wartości firmy (m.in. poprzez fuzje i przejęcia). Czytelnik znajdzie tu najnowsze rozwiązania w zakresie programów motywacyjnych w USA i W. Brytanii oraz ich prawne i ekonomiczne aspekty w polskich spółkach kapitałowych. Wiele uwagi poświęcono też zasadom kształtowania właściwych relacji inwestorskich i raportowania wartości dla akcjonariuszy. Książkę zamykają rozważania na temat kształtowania kultury organizacyjnej. Na plan pierwszy wysuwają się podstawowe wartości: uczciwość, pracowitość, otwartość na zmiany, sprostanie oczekiwaniom klientów, szybkość działania, umiejętność uczenia się. Lekturze sprzyja syntetyczna forma analiz teoretycznych oraz liczne przykłady przodujących spółek kapitałowych (m.in. Cisco, CitiBank, PKN Orlen, Pekao SA). Wyrażamy nadzieję, że menedżerowie, doradcy, analitycy i studenci znajdą w niej inspirację do dalszych przemyśleń i trafnych decyzji biznesowych.

Zobacz inne książki z analizy fundamentalnej:

Książka w sposób kompleksowy zapoznaje Czytelników z problematyką źródeł i metod pomiaru wartości spółki kapitałowej, jej wyceny oraz długoterminowego budowania wartości. W części I analizowane są źródła wzrostu wartości firmy, w tym zwłaszcza wpływ niematerialnych czynników rozwoju: kapitału intelektualnego, informatycznego, organizacyjnego. Autorzy koncentrują się na wartości klienta, budowaniu relacji z otoczeniem, wzmacnianiu zaufania do firmy. W części II zostały przedstawione nowoczesne metody wyceny przedsiębiorstwa. Duże znaczenie Autorzy przywiązują do precyzyjnego szacowania średniego ważonego kosztu kapitału w powiązaniu z poszukiwaniem optymalnej jego struktury. Podejmują problematykę wyceny spółek tzw. nowej gospodarki, wyceny wartości prawnych i niematerialnych oraz wycen za pomocą opcji rzeczowych. W części III omawiane są metody podnoszenia wartości firmy (m.in. poprzez fuzje i przejęcia). Czytelnik znajdzie tu najnowsze rozwiązania w zakresie programów motywacyjnych w USA i W. Brytanii oraz ich prawne i ekonomiczne aspekty w polskich spółkach kapitałowych. Wiele uwagi poświęcono też zasadom kształtowania właściwych relacji inwestorskich i raportowania wartości dla akcjonariuszy. Książkę zamykają rozważania na temat kształtowania kultury organizacyjnej. Na plan pierwszy wysuwają się podstawowe wartości: uczciwość, pracowitość, otwartość na zmiany, sprostanie oczekiwaniom klientów, szybkość działania, umiejętność uczenia się. Lekturze sprzyja syntetyczna forma analiz teoretycznych oraz liczne przykłady przodujących spółek kapitałowych (m.in. Cisco, CitiBank, PKN Orlen, Pekao SA). Wyrażamy nadzieję, że menedżerowie, doradcy, analitycy i studenci znajdą w niej inspirację do dalszych przemyśleń i trafnych decyzji biznesowych.

Zobacz inne książki z analizy fundamentalnej:

Andrzej Szablewski

Rafał Tuzimek

Recenzje klientów:

Średnia ocena klientów:
82,90 
Liczba wszystkich recenzji: 0

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.
Pomóż innymi Klientom dokonać udanego zakupu i dodaj recenzję

Napisz pierwszą recenzję “Wycena i zarządzanie wartością firmy”


Wróć do strony