Metody zdobywania klientów

Kategoria:
Wydawnictwo: Fijorr Publishing
ISBN: 9788389812926
Okładka: miękka
stron: 311
Wymiary: 14,5 cm x 20,5 cm

32,90 

Podziel się ze znajomymi:

Opis

Za namową przyjaciół postanowiłem zebrać moje blisko piętnastoletnie doświadczenie amerykańskie, przetworzyć je nieco przez polski „pryzmat”, czyli obyczajowość, by je następnie zaadaptować do warunków i realiów III Rzeczypospolitej. Książka nie jest tłumaczeniem amerykańskich prac z dziedziny technik sprzedażyczy psychologii motywacyjnej, od jakich roi się na półkach księgarń, lecz spolszczonym wykładem tego, czego mnie w Stanach nauczono, czego nauczyłem się sam, a zwłaszcza czego doświadczyłem na własnej skórze.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Metody zdobywania klientów”