Poleć znajomemu przez e-mail
Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów
Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów
Cena: 61,90 

    * Adres nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych.
    Formularz kontaktowy

      Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

      Wysyłając zapytanie z tego formularza mogą Państwo uzyskać informacje dotyczące naszej aktualnej oferty oraz wyjaśnić wszelkie wątpliwości dotyczące zamówienia, dostawy i czasu realizacji.

      Na wiadomości odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 14:00.

      Koszty dostawy
      Koszty przesyłki zależą od wybranego sposobu płatności oraz sumy zamówienia i są ponoszone przez Kupującego. Tabela zawiera ceny dostaw na terenie Polski.
      Sposób dostawy Czas dostawy Całkowity koszt przesyłki
      Do 200 zł  Od 200 do 300 zł Powyżej 300 zł
      Paczkomaty 24/7 - płatność przelewem lub kartą 1-2 dni robocze 11 zł GRATIS GRATIS
      Kurier DHL - płatność przelewem lub kartą 24 h - kolejny dzień roboczy 12 zł GRATIS GRATIS
      Kurier DHL - płatność przy odbiorze 24 h - kolejny dzień roboczy 15 zł 15 zł GRATIS
      Poczta Polska przesyłka priorytetowa - płatność przelewem lub kartą 1-2 dni robocze 13 zł 13 zł GRATIS
      Poczta Polska przesyłka priorytetowa - płatność przy odbiorze 1-2 dni robocze 16 zł 16 zł GRATIS
      Odbiór osobisty nie dotyczy 0 zł 0 zł 0 zł
      Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów

      Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów

      61,90 

      Onepress

      8324600086

      twarda

      392

      A5

      Sprowadzamy na zamówienie

      Podziel się ze znajomymi:

      FacebookTwitterPinterest

      Opis

      Typy osobowości MBTI® — czyli jak klonować najlepszych ludzi w firmie

      – Ustalanie precyzyjnych kryteriów rekrutacji
      – Nagradzanie i dyscyplinowanie ludzi o różnych typach osobowości
      – Ankieta: badanie typów osobowości MBTI®

      Gdyby tylko pracowało u nas więcej takich osób, jak Dawid…
      Gdyby wszyscy ludzie myśleli i działali podobnie, praca kierowników byłaby prostsza. Wystarczyłby jeden uniwersalny system motywacyjny: te same kary i nagrody dla wszystkich. Problem w tym, że różni ludzie różnie reagują na te same bodźce. Racjonalny ekstrawertyk będzie pracować chętniej, gdy nakreślisz mu realną i obiecującą ścieżkę kariery. Lecz gdy masz do czynienia z emocjonalnym introwertykiem, lepiej sięgnij po inne argumenty. To samo dotyczy dyscyplinowania: ostra reprymenda jednych przywołuje do porządku, innym odbiera chęć do pracy.

      Poznaj koncepcję MBTI®, a osiągniesz wyższy poziom percepcji. Zaczniesz dostrzegać subtelne różnice między ludźmi, z którymi pracujesz. Wyrobisz w sobie szósty zmysł, który pozwala lepiej przewidywać zachowania współpracowników.

      Jak działa MBTI®?

      MBTI® to system określania osobowości, stosowany przez kadrowców i menedżerów wielu dużych organizacji, takich jak Ernst & Young czy Whirlpool, zgodnie z którym psychikę ludzką można rozpatrywać w 4 wymiarach:

      – ekstrawertycy (E)
      – introwertycy (I)
      – percepcjoniści (P)
      – intuicjoniści (N)
      – myśliciele (T)
      – uczuciowcy (F)
      – sędziowie (S)
      – obserwatorzy (O)

      Te wymiary, nałożone na siebie, tworzą 16 typów osobowości. I tak na przykład INTP jest kodem myślenia i zachowania teoretyków, którzy potrafią skutecznie interpretować rzeczywistość i dostrzegać w niej schematy oraz niespójności. Ludzie z tym kodem sprawnie rozwiązują problemy techniczne i pracują na ogólnych modelach. Są dobrymi analitykami i lubią wyjaśniać innym, jak działa świat.

      MBTI® w obecnej postaci jest owocem wieloletnich badań psychologów z całego świata. To klucz, którym menedżerowie otwierają umysły współpracowników. Dowiedz się, jak z niego korzystać:

      – skąd biorą się różnice osobowości, – jak zbudować zrównoważony zespół ludzi, – jak odbierają rzeczywistość i jak pracują ludzie o różnych typach osobowości, – mocne i słabe punkty ludzi o poszczególnych typach osobowości, – cztery rodzaje temperamentów: Dionizosa, Epimeteusza, Prometeusza i Apollina.

      Typy osobowości MBTI® — czyli jak klonować najlepszych ludzi w firmie

      – Ustalanie precyzyjnych kryteriów rekrutacji
      – Nagradzanie i dyscyplinowanie ludzi o różnych typach osobowości
      – Ankieta: badanie typów osobowości MBTI®

      Gdyby tylko pracowało u nas więcej takich osób, jak Dawid…
      Gdyby wszyscy ludzie myśleli i działali podobnie, praca kierowników byłaby prostsza. Wystarczyłby jeden uniwersalny system motywacyjny: te same kary i nagrody dla wszystkich. Problem w tym, że różni ludzie różnie reagują na te same bodźce. Racjonalny ekstrawertyk będzie pracować chętniej, gdy nakreślisz mu realną i obiecującą ścieżkę kariery. Lecz gdy masz do czynienia z emocjonalnym introwertykiem, lepiej sięgnij po inne argumenty. To samo dotyczy dyscyplinowania: ostra reprymenda jednych przywołuje do porządku, innym odbiera chęć do pracy.

      Poznaj koncepcję MBTI®, a osiągniesz wyższy poziom percepcji. Zaczniesz dostrzegać subtelne różnice między ludźmi, z którymi pracujesz. Wyrobisz w sobie szósty zmysł, który pozwala lepiej przewidywać zachowania współpracowników.

      Jak działa MBTI®?

      MBTI® to system określania osobowości, stosowany przez kadrowców i menedżerów wielu dużych organizacji, takich jak Ernst & Young czy Whirlpool, zgodnie z którym psychikę ludzką można rozpatrywać w 4 wymiarach:

      – ekstrawertycy (E)
      – introwertycy (I)
      – percepcjoniści (P)
      – intuicjoniści (N)
      – myśliciele (T)
      – uczuciowcy (F)
      – sędziowie (S)
      – obserwatorzy (O)

      Te wymiary, nałożone na siebie, tworzą 16 typów osobowości. I tak na przykład INTP jest kodem myślenia i zachowania teoretyków, którzy potrafią skutecznie interpretować rzeczywistość i dostrzegać w niej schematy oraz niespójności. Ludzie z tym kodem sprawnie rozwiązują problemy techniczne i pracują na ogólnych modelach. Są dobrymi analitykami i lubią wyjaśniać innym, jak działa świat.

      MBTI® w obecnej postaci jest owocem wieloletnich badań psychologów z całego świata. To klucz, którym menedżerowie otwierają umysły współpracowników. Dowiedz się, jak z niego korzystać:

      – skąd biorą się różnice osobowości, – jak zbudować zrównoważony zespół ludzi, – jak odbierają rzeczywistość i jak pracują ludzie o różnych typach osobowości, – mocne i słabe punkty ludzi o poszczególnych typach osobowości, – cztery rodzaje temperamentów: Dionizosa, Epimeteusza, Prometeusza i Apollina.

      Michal Čakrt

      Recenzje klientów:

      Średnia ocena klientów:
      61,90 
      Liczba wszystkich recenzji: 0

      Opinie

      Na razie nie ma opinii o produkcie.
      Pomóż innymi Klientom dokonać udanego zakupu i dodaj recenzję

      Napisz pierwszą recenzję “Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów”


      Wróć do strony