Strategia. Wprowadzenie do teorii gier

Kategoria:
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Okładka: miękka
stron: 420
Wymiary: B5

62,40 

Czas wysyłki: Towar tymczasowo niedostępny

Podziel się ze znajomymi:

Opis

Strategia to nowoczesny podręcznik do teorii gier, niezbędny każdemu studentowi ekonomii, metod ilościowych, zarządzania czy stosunków międzynarodowych. Dzięki połączeniu formalnej analizy z przystępnym językiem ułatwia zrozumienie zjawisk rynkowych oraz ludzkich zachowań w sytuacjach strategicznych. Uczy także logicznego myślenia i rozwija intuicję.

W książce czytelnik znajdzie:

przykłady zastosowania teorii gier w organizacji rynków, handlu, negocjacjach oraz polityce, wiele interesujących przykładów zachowań strategicznych związanych z zawieraniem, realizacją, a także łamaniem kontraktów, zadania pozwalające utrwalić przedstawiony materiał, wyjaśnienie matematycznych podstaw najważniejszych pojęć teorii gier.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Strategia. Wprowadzenie do teorii gier”