Spektakularne upadki wielkich firm

Kategoria:
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326444869
Okładka: miękka
stron: 204
Wymiary: 17,6 cm x 25 cm

53,40 

Czas wysyłki: Towar tymczasowo niedostępny

Podziel się ze znajomymi:

Opis

Enron, Lehman Brothers, Worldcom – to tylko przykłady gigantów świata biznesu, których już nie ma na rynku. Dlaczego ci niegdyś niekwestionowani liderzy są już tylko historią?

Dziennikarz biznesowy Tim Phillips przedstawia w książce losy niegdyś wielkich i znanych marek. W każdym z opisanych przypadków dokładnie analizuje przyczyny upadku firmy i podkreśla, co można było zrobić, aby sprawy potoczyły się inaczej. Lekki styl autora w połączeniu z ciętym humorem i wnikliwymi obserwacjami sprawiają, że publikację czyta się jednym tchem.

Ta książka nie uczy, jak zbić fortunę. Nie jest też zwykłym poradnikiem biznesowym. Pomoże natomiast zauważyć w porę nadciągające czarne chmury, o ile jest się gotowym patrzeć krytycznym okiem na spółki, dla których się pracuje, w które się inwestuje lub z którymi robi się interesy. Jeśli uczyć się na błędach, to najlepiej na cudzych i tych popełnionych przez największych.

„Zbudowanie reputacji zajmuje 20 lat, jej zrujnowanie 5 minut. Jeśli się o tym pomyśli, zaczyna się postępować inaczej.”
Warren Buffett

„Tak już musi być, że niektóre przedsiębiorstwa ponoszą klęskę. Bez tego nowe i innowacyjne firmy nie mogłyby odnieść sukcesu. Jeśli jednak zastanowimy się, które spółki plajtują, kiedy ma to miejsce i jak do tego dochodzi, to często doznajemy szoku, uświadamiając sobie, jak ostatecznie i błyskawicznie wielkie firmy znikają z rynku. Gdy już dojdzie do najgorszego, łatwo daje się zidentyfikować problem, z jakimi borykało się przedsiębiorstwo.”
Autor

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Spektakularne upadki wielkich firm”