Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor – Harvard Business School Press

Kategoria:
Wydawnictwo: Onepress
stron: 112
Wymiary: 12x19cm

26,40 

Czas wysyłki: Towar tymczasowo niedostępny

Podziel się ze znajomymi:

Opis

Kiedy potrzebny jest dialog…

– Jak przygotować się do spotkania?
– Jak prowadzić spotkania krótkie i treściwe?
– Jak zapewnić wdrożenie decyzji podjętych na spotkaniu?

Statystycznie połowa spotkań tylko pożera czas. Jak sprawić, by były krótsze i bardziej produktywne? Jak często powinny się odbywać? Kto faktycznie musi w nich uczestniczyć? W istocie możliwe jest kontrolowanie przebiegu spotkań biznesowych tak, żeby były rzeczowe i coś z nich wynikało. Ocal siebie i resztę świata przed pogrążeniem się w jałowej debacie. Kup tę książkę współpracownikom i przeczytaj ją osobiście. Dowiedz się:

– kiedy umawianie spotkania ma sens, a kiedy nie,
– jak podejmować na spotkaniu ważne decyzje,
– ilu ludzi zapraszać na spotkanie,
– co ująć w planie spotkania,
– jakie role przyjmują uczestnicy spotkania i co z tego wynika.

Książki z serii „Osobisty Mentor” są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu — te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Bądź menedżerem, który potrafi:

– używać spotkań do motywowania, rozstrzygania problemów i osiągania konsensusu,
– wyciskać esencję z każdego spotkania biznesowego,
– skracać czas spotkań do niezbędnego minimum,
– opanowywać sytuację, kiedy spotkanie staje się chaotyczne.

Autor książki — Nick Morgan — podpowiada, jak prowadzić merytorycznie wartościowe i spójne spotkania ze współpracownikami i kontrahentami. Jego porady pozwalają ograniczyć do minimum czas marnotrawiony na bezproduktywne posiedzenia.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor – Harvard Business School Press”